Classy

Zde najdete popisky všech class, které ve hře jsou. Poslední, šestá classa je DLC, kterou získal každý kdo měl předobjednávku.

Dead-Eye

Dead-Eye je záludný a zručný darebák, který si vybral život mimo zákon a hodnoty společnosti.

Startovní výhody:

Perfect Reload - Vaše zbraně na dálku se okamžitě nabijí a vašemu dalšímu zásobníku bude uděleno o 20% vyšší poškození

Výhody:

Crackshot - Neautomatické pušky způsobí o 20% větší poškození

Quick Reload - Doba nabíjení zbraní na dálku je snížena o 25%

Sniper - Neautomatické pušky mají 10% bonus ke Critic Chance

Gunslinger - Dual wield pistole mají o 20% rychlejší střelbu

Sharpshooter - Obouruční pistole mají dvojnásobné poškození

Saboteur

Saboteur je mazaný a zkušený průzkumník vycvičený k tajné činnosti na předměstích i v divočině.

Startovní výhody:

Twin Silver Grip - Vybavení dvou jednoručních zbraní na blízko

Hypergenetic - Cena energie na Dodge (úskok) je o 20% nižší

Výhody:

Hypergenetic - viz nahoře

Reflexes - Útoky nepřátel na dálku založené na zbraních mají 10% šanci, že vás úplně minou

Agile - Vzdálenost úskoku se zvětší o 20%

Moving Target - Vaše základní rychlost pohybu se v boji zvýší o 5%

Evasive - Vaše brnění se zvýší o 20% při uhýbání nebo ve vzduchu

Commando

Je trénovaný jako přední linie speciální elitní jednotky. Jsou zvyklí pracovat v menších týmech.

Startovní výhody:

Fury - Útoky zbraní na dálku způsobí nepřítely o 10% poškození navíc

Výhody:

Fury - viz nahoře

Stimulus - Vaše brnění a poškození z útoků na blízko se zvýší o 20% když vaše zdraví spadne pod 20%

Adrenaline - Regenerace zdraví v boji se zvýší o 40%

Shock - Brokovnice mají 5% šanci na omráčení malého nepřítele za každý zásah

Brutality - Kritické poškození z útoků na dálku je zvýšeno o 10%

Sentinel

Sentinels (strážci) se věnují ochraně domu. Jejich odhodlání je pro organizaci jako celek, včetně nejvyšší víry v jejich dogma.

Startovní výhody:

Toughness - Tvůj základní armor je zvýšen o 10

Výhody:

Toughness - viz nahoře

Medic - Regenerace zdraví obecně a z předmětů je zvýšena o 10%

Ricochet - Útok nepřátelské zbraně na dálku má 10% šanci odrazit se zpět a poškodit útočníka.

Invicibility - Když máte plné zdraví, vaše brnění a poškození z útoků na blízko se zvýší o 20%

Knock - Uhýbat se "do" menšího nepřítele způsobí jeho zakopnutí a pád

Psi-Freak

Psi-Freaks experimentují s psionickými schopnostmi a mutacemi. Obvykle jsou vyvrheli na okraji společnosti.

Startovní výhody:

Sprak Ball - Spell jako každý jiný (u PC v základu po stisknutí kolečka myši a poté klávesy na které spell máte). Vystřelíte energetickou kouli směrem, kterým se díváte

Megamind - Regenerace Ki-Energy je zvýšena o 20%

Výhody:

Megamind - viz nahoře

Nocturnal - +10 Intelectu v noci

Mind Melt - Útoky schopnostmi (Power damage) mají 10% šanci na kritický zásah

Psi Spikes - Power damage útoky způsobí o 10% více poškození

Brain Drain - Útoky způsobující Power damage, regenerují tvé zdraví o 20%

Mercenary (Pre-Order)

Mercenary (Žoldák) je vycvičený mečíř, který zvládl umění čepele.

Startovní výhody:

Twin Silver Grip - Vybavení dvou jednoručních zbraní na blízko

Fury - Útoky zbraní na blízko způsobí nepřítely o 10% poškození navíc

Výhody (perks):

Fury - viz nahoře

Megamind - Tvá Ki-Energy regenerace je zvýšena o 20%

Reflexes - Útoky nepřátel na dálku založené na zbraních mají 10% šanci, že vás úplně minou

Invicibility - Při plném zdraví se vaše brnění a poškození z útoků na blízko zvýší o 20%

Brutality - Kritické poškození z útoků na blízko se zvýší o 10%

© 2021 Biomutant Cz/Sk. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky