Classy
Zde najdete popisky všech class, které ve hře jsou. Poslední, šestá classa je DLC, kterou získal každý kdo měl předobjednávku.
Dead-Eye
Dead-Eye je záludný a zručný darebák, který si vybral život mimo zákon a hodnoty společnosti.
Startovní výhody:
Perfect Reload - Vaše zbraně na dálku se okamžitě nabijí a vašemu dalšímu zásobníku bude uděleno o 20% vyšší poškození
Výhody:
Crackshot - Neautomatické pušky způsobí o 20% větší poškození
Quick Reload - Doba nabíjení zbraní na dálku je snížena o 25%
Sniper - Neautomatické pušky mají 10% bonus ke Critic Chance
Gunslinger - Dual wield pistole mají o 20% rychlejší střelbu
Sharpshooter - Obouruční pistole mají dvojnásobné poškození
Saboteur
Saboteur je mazaný a zkušený průzkumník vycvičený k tajné činnosti na předměstích i v divočině.
Startovní výhody:
Twin Silver Grip - Vybavení dvou jednoručních zbraní na blízko
Hypergenetic - Cena energie na Dodge (úskok) je o 20% nižší
Výhody:
Hypergenetic - viz nahoře
Reflexes - Útoky nepřátel na dálku založené na zbraních mají 10% šanci, že vás úplně minou
Agile - Vzdálenost úskoku se zvětší o 20%
Moving Target - Vaše základní rychlost pohybu se v boji zvýší o 5%
Evasive - Vaše brnění se zvýší o 20% při uhýbání nebo ve vzduchu
Commando
Je trénovaný jako přední linie speciální elitní jednotky. Jsou zvyklí pracovat v menších týmech.
Startovní výhody:
Fury - Útoky zbraní na dálku způsobí nepřítely o 10% poškození navíc
Výhody:
Fury - viz nahoře
Stimulus - Vaše brnění a poškození z útoků na blízko se zvýší o 20% když vaše zdraví spadne pod 20%
Adrenaline - Regenerace zdraví v boji se zvýší o 40%
Shock - Brokovnice mají 5% šanci na omráčení malého nepřítele za každý zásah
Brutality - Kritické poškození z útoků na dálku je zvýšeno o 10%
Sentinel
Sentinels (strážci) se věnují ochraně domu. Jejich odhodlání je pro organizaci jako celek, včetně nejvyšší víry v jejich dogma.
Startovní výhody:
Toughness - Tvůj základní armor je zvýšen o 10
Výhody:
Toughness - viz nahoře
Medic - Regenerace zdraví obecně a z předmětů je zvýšena o 10%
Ricochet - Útok nepřátelské zbraně na dálku má 10% šanci odrazit se zpět a poškodit útočníka.
Invicibility - Když máte plné zdraví, vaše brnění a poškození z útoků na blízko se zvýší o 20%
Knock - Uhýbat se "do" menšího nepřítele způsobí jeho zakopnutí a pád
Psi-Freak
Psi-Freaks experimentují s psionickými schopnostmi a mutacemi. Obvykle jsou vyvrheli na okraji společnosti.
Startovní výhody:
Sprak Ball - Spell jako každý jiný (u PC v základu po stisknutí kolečka myši a poté klávesy na které spell máte). Vystřelíte energetickou kouli směrem, kterým se díváte
Megamind - Regenerace Ki-Energy je zvýšena o 20%
Výhody:
Megamind - viz nahoře
Nocturnal - +10 Intelectu v noci
Mind Melt - Útoky schopnostmi (Power damage) mají 10% šanci na kritický zásah
Psi Spikes - Power damage útoky způsobí o 10% více poškození
Brain Drain - Útoky způsobující Power damage, regenerují tvé zdraví o 20%
Mercenary (Pre-Order)
Mercenary (Žoldák) je vycvičený mečíř, který zvládl umění čepele.
Startovní výhody:
Twin Silver Grip - Vybavení dvou jednoručních zbraní na blízko
Fury - Útoky zbraní na blízko způsobí nepřítely o 10% poškození navíc
Výhody (perks):
Fury - viz nahoře
Megamind - Tvá Ki-Energy regenerace je zvýšena o 20%
Reflexes - Útoky nepřátel na dálku založené na zbraních mají 10% šanci, že vás úplně minou
Invicibility - Při plném zdraví se vaše brnění a poškození z útoků na blízko zvýší o 20%
Brutality - Kritické poškození z útoků na blízko se zvýší o 10%